Unha iniciativa de Correos en colaboración co Concello de Quiroga sacou unha postal de Quiroga que dende hoxe mesmo xa está á venda.

A postal que recolle sete fotos representativas do noso municipio, ven a satisfacer unha demanda dos visitantes da zona, que buscaban unha postal que enviar dende o lugar que estaban a visitar. E non deixa de ser un destacado medio de promoción e publicidade para Quiroga, xa que a través deste medio, vistas do noso municipio chegan ás zonas que as envían os nosos visitantes e veciños.

O prezo da postal, que non precisa selo para o seu envío, por ter o franqueo pagado, é de 2 €. E pódese adquirir nas librerías Celia e Carmen, nos museos de Quiroga e na oficina de Turismo da Casa da Cultura.