• Galego

USO 29
X: 642211
Y: 4704255

O Museo Xeolóxico de Quiroga, de responsabilidade municipal, inaugurouse en decembro do ano 2011 e responde á inquedanza pola divulgación do patrimonio xeolóxico e convertíndose na primeira instalción deste tipo en toda a Comunidade Autónoma de Galicia.
O contido do Museo Xeolóxico de Quiroga estruturase en cinco salas temáticas: a formación do territorio de Galicia, Historia Paleontolóxica de Galicia, a derradeira idade do xeo, os primeiros poboadores da zona e o uso da pedra e a minería dende a antigüidade ata os nosos días.

Horarios:
Luns a venres de 11:30-13 horas.
Sábados, domingos e festivos, de 11-12 horas.
Visitas guiadas para grupos de máis de 10 persoas, calquera día e hora, previa cita no 982435125 (Casa de Cultura) ou nos enderezos electrónicos: culturaquiroga2@gmail.com e concello.quiroga@eidolocal.es

Toda a información en:

museo xeolóxico