O Concello de Quiroga en colaboración coa Axencia de Turismo de Galicia da Consellería de Presidencia da Xunta de Galicia levou a cabo o proxecto denominado “Plan integral de ordenación dos sendeiros do Concello de Quiroga”, lo que se plasmou na nova Guía das “Rutas de Sendeirismo de Quiroga”;.

Nueva guía Rutas de Sendeirismo de Quiroga

Este proxecto comprende varias actuacións encamiñadas a converter o territorio do Concello de Quiroga nun dos puntos de referencia para os amantes da práctica do sendeirismo.

O abeiro deste proxecto realizouse un estudo completo de todos os itinerarios activos dentro do Concello de Quiroga para a toma de datos GPS, fotografías e outros datos que puideran contribuír a ofrecer a mellor información posible aos visitantes e decidir cales son os percorridos máis adecuados para esta práctica.

La guía Rutas de Senderismo de Quiroga

A Guíá dos Sendeiros de Quiroga é unha guía impresa que recolle os seis roteiros homologados do Concello de Quiroga, máis outros tres tradicionais que polas súas características non poden acadar esta cualificación.

Pensouse nunha guía en formato de peto, cómoda de transportar, que contivera a información básica de cada un dos percorridos: datos básicos da ruta (lonxitude, desnivel, dificultade), fotos, mapa, aloxamentos, auga,  recomendacións, etc.

Esta guía e cada unha das fichas dos percorridos poderase descargar, en formato .pdf na nova páxina do Concello de Quiroga en  concellodequiroga.com

Como complemento a esta edición en papel xa está en funcionamento un perfil específico en Wikiloc do Concello de Quiroga no que aparecen as mellores rutas e no que se ofrecerán datos continuos sobre o seu estado:

Perfil do Concello de Quiroga en Wikiloc

Esta plataforma que está na internet pódese utilizar tamén desde calquera dispositivo móbil o que facilita aos usuarios os percorridos propostos.

Rutas en el Ayuntamiento de Quiroga

Guía das Rutas de Sendeirismo de Quiroga

[documentos mode=”fullscreen” urlparam=”fb3d-page” id=”5592″ title=”false”]

Máis novas

• PROGRAMA XXIV MOSTRA DO ACEITE DE QUIROGA NO MUÍÑO DE BENDILLÓ

• XV CERTAME CELTIBÉRICO DE BANDAS DE GAITAS

• CATA XLII FEIRA DO VIÑO DE QUIROGA 2024

• PROGRAMA XLII FEIRA DO VIÑO QUIROGA 2024

• XII VAL DE QUIROGA DE TAPAS: SAN CLODIO-QUIROGA

• VII CANTOS DE TABERNA DE QUIROGA

• BASES CONCURSO DESFILE DE COMPARSAS ENTROIDO QUIROGA 2024.

• CONCURSO DESEÑO DO CARTEL DA XLII FEIRA DO VIÑO DE QUIROGA

• PROGRAMACIÓN DE NADAL 2023

• Roteiro literario: Quiroga, territorio literario.

• FORMULARIO DE INSCRICIÓN QUIMEDO 4

• PROGRAMA DA XXXII MOSTRA DO MEL DE QUIROGA 2023